02 Disember 2009

Gambar Bersama Cik Zahizan














Pada 1.12.2009 … saya telah berkenalan dengan seorang bakal pengetua pelatih NPQEL IAB Genting Highlands iaitu Sdri. Zahizan binti Hasrin. Beliau ada urusan rasmi di sekolah tetapi beliau sempat meluangkan masa untuk berkenalan, berbual mesra dan berborak dengan saya. Sempat juga beliau menunjuk ajar bagaimana untuk menguruskan blog ini dengan betul. Beliau juga telah menginvite saya untuk masuk dalam facebook beliau. Selepas itu saya bersama cikgu Zahizan telah minum teh tarik di Restoren Tasik, pekan Kelapa Sawit. Walaupun dapat berkenalan hanya sekitar 1-2 jam, saya dapati beliau sangat peramah dan baik hati orangnya. Beliau kelihatan profesional dalam tugasnya dan sentiasa memberi motivasi kepada saya. Maklumlah … bakal jadi pengetua. Saya mengucapkan terima kasih di atas jasa baik beliau dengan menunjuk ajar membuat blog dan memasukkan nama saya dalam facebook beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan